FAQ – NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Biuro rachunkowe RARPIT powstało z myślą o Kliencie. Naszą główną działalnością jest świadczenie indywidualnie dostosowanych usług z zakresu finansów i księgowości. Oferujemy m.in. obsługę spółek i działalności gospodarczych, jak również prowadzenie kadr i płac. W zakres naszych usług wchodzą również analizy ekonomiczne i wykonywanie raportów.

Biuro rachunkowe RARPIT korzysta ze zdobywanego przez lata doświadczenia i aktualizowanej na bieżąco wiedzy. Wszystko po to, by móc zapewnić jak najwyższą jakość świadczonych usług.

Koszt obsługi określany jest zawsze indywidualnie. Każdy klient przedstawia swoje oczekiwania, uzyskuje wycenę usług i klarowne warunki współpracy, które uwzględniają profil prowadzonej działalności oraz nakład pracy.

W celu precyzyjnego ustalenia kosztów, zachęcamy do kontaktu. Dzięki szybkiej i wygodnej obsłudze zdalnej, od lat nawiązujemy współpracę z klientami z całej Polski. Można się z nami skontaktować w sposób dowolny – telefonicznie, mailowo lub za pomocą dedykowanego formularza. Jesteśmy również otwarci na bezpośrednie spotkanie, podczas którego przedstawimy warunki współpracy.

Do obowiązków naszych klientów należy terminowe przekazywanie dokumentów. Jest to niezbędne do prawidłowego wykonywania naszych usług. Zależy nam również na tym, by klient informował nas na bieżąco o wszystkich istotnych zmianach, które zachodzą w prowadzonej działalności oraz regulował należności wynikające z umowy.

Biuro rachunkowe RARPIT stawia na indywidualne preferencje swoich klientów, dlatego istnieje kilka możliwości przekazywania dokumentów. Można dostarczyć je osobiście do siedziby biura, wysłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej, przesyłki kurierskiej lub drogą mailową. Dodatkowo udostępniamy klientom wewnętrzny, chroniony system, który umożliwia przesyłanie całej dokumentacji.

Termin przekazywania poszczególnych dokumentów przez klienta, uzależniony jest od ustalonych wcześniej warunków współpracy. Zazwyczaj powinniśmy otrzymywać dokumenty do 10. dnia następnego miesiąca.

Po podpisaniu umowy i nawiązaniu współpracy z naszym biurem, otrzymasz pełne wsparcie w tym zakresie. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że każda kontrola i kontakt z Urzędem, to dla naszych klientów sytuacja stresująca. W związku z tym, po otrzymaniu odpowiednich pełnomocnictw do kontaktu z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych czy Urzędem Skarbowym, będziemy mogli reprezentować Twoją firmę i odpowiadać na wszelkie pytania urzędników. Pozwoli to na sprawne i szybkie przejście każdej kontroli i procedury.

Dodatkowo, po otrzymaniu pełnomocnictw, nasze biuro rachunkowe, jest odpowiedzialne za wysyłkę wszelkich deklaracji do Urzędów oraz do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Jak najbardziej – odległość nie ma dla nas znaczenia. Biuro rachunkowe RARPIT świadczy swoje usługi na terenie całej Polski. Zależy nam na utrzymywaniu trwałych i partnerskich relacji z klientem. Stawiamy na indywidualnie opracowany plan współpracy, który pozwoli na obsługę na najwyższym poziomie.

Dane kontaktowe
©2024 Wszystkie prawa zastrzeżone.